SFIA je referentni model koji definiše i opisuje digitalne veštine potrebne za digitalin svet. Nastao je u Ujedinjenom Kraljevstvu pre više od 10 godina i prihvaćen je kao defacto svetski standard za digitalne veštine.
SFIA - Skills Frame work for the Information Age The global skills and competency frame work for the digital world
Ako ste lider organizacje, direktor, CEO, Vice President
Bezbedno kreirajte svoju digitalnu budućnost.
Danas, svako radno mesto zahteva digitalne veštine!
Viši stepen realizacije strateških ciljeva roreganizacije.
Brže do digitalizacije i tehnološke transformacije načina poslovanja (skraćuje se vreme i smanjuju se uložena sredstva).
SFIA omogućava kraći proces uvođenja novih digitalnih profesionalaca u kompaniju
(on boarding).
• SFIA pomaže IT kompanijama ili IT organizacionim jedinicama kompanija/institucija koje veoma zavise od IT-a, kao što su: bankarstvo, osiguranje, maloprodaja i državne institucije, između ostalih; da strukturirajusvoju IT organizaciju.
• SFIA je kompatibilan sa modelima, standardima i Body of Knowledge digitalne industrije.
• SFIA je živi model, koji brzo uključuje trendove u tehnologiji i nove veštine koji oni zahtevaju.
• SFIA omogućava efikasnije korišćenje digitalnih profesionalaca u vašoj organizaciji.
• SFIA omogućava kraće vreme dolaska proizvoda na tržište (time to market) i povećanje kvaliteta proizvoda i usluga koje uključuju digitalne i IT proizvode i servise.
• SFIA obezbeđuje okvir za identifikaciju, razvoj, dodeljivanje i merenje digitalnih veština / kompetencija i učinka digitalnih profesionalaca koji su potrebni da bi posao bio uspešno realizovan.
Primenom svetskog standarda SFIA modela dobijate:
• Prave ljudi, pravovremeno, na pravom radnom mestu!
• Transparentnost, modularnost nabavke i implementacije svetskog standarda SFIA.
• Model se primenjuje u više od 150 zemalja sveta. U preko 500 organizacija.
Ako ste Direktor operacija (COO -Chief Operation Officer), Direktor informatike (CIO –ChiefInformationOfficer), lider organizacione jedinice
Ako ste HR direktor/ menadžer/ lider
Raspored pravih ljudi, sa adekvatnim digitalnim veštinama, na prava radna mesta u parvo vreme. Smanjenje operativnog rizika poslovanja vezanog za tehnologije i definisanje plana nasleđivanjana radnim mestima.
Planiranje ljudi i resursa za podršku strateškom razvoju organizacije. Potpuno definisane odgovornosti opisom radnih mesta.
Kreiranje opisa radnih mesta koja uključuju profesionalne digitalne veštine. Prepoznavanje i planirani razvoj talenata za digitalnu budućnost organizacije.
Implementiranje Employee journey, od onboarding-a do rastanka, uključujući career path, razvoj i zadržavanja ljudi. Identifikacija i organizacioni razvoj ključnih ljudi - Key people program.